Přihlaste se do nového rozvojového programu a získejte klíčové kompetence, které vám pomohou vyrůst a které uplatníte v každé profesi.
Lektor Jan Konopásek s vámi bude sdílet osvědčené postupy a techniky, které si vyzkoušíte při různých aktivitách. Díky práci ve skupině, diskusím, praktickému nácviku konkrétních situací a prostoru pro sdílení vlastních zkušeností získáte větší sebejistotu a výrazně posílíte své manažerské dovednosti.
Hlavní témata
- komunikace,
- spolupráce,
- výkonnost,
- řešení konfliktů a vyjednávání,
- asertivní jednání,
- sebereflexe/sebenáhled – kritické vnímání sebe sama, limity a schopnosti,
- kreativní řešení složitých problémů,
- strategické myšlení,
- strukturované myšlení vedoucí k rozpoznání, pochopení a řešení problému,
- konstruktivní kritičnost a schopnost přijímat kritiku,
- schopnost se adaptovat a přijímat změny,
- samostatnost,
- získávání informací a orientace v nich.
Program je možné doplnit o další témata na základě potřeb a požadavků účastníků.
Hlavní přínosy programu
- posílení klíčových manažerských kompetencí,
- rozvoj silných a slabých stránek a nácvik jejich využití,
- trénink náročných pracovních situací a předání osvědčených postupů pro jejich zvládnutí,
- simulace pracovního prostředí díky práci ve stabilní skupině,
- prostor pro sdílení zkušeností i zpětné vazby.
Mgr. Jan Konopásek, LL.M. top manažer, supervizor, kouč, psychoterapeut
Skupinu povede Jan Konopásek, odborník s mnohaletou zkušeností v oblasti manažerského řízení, vedení lidí, psychoterapeutické a supervizní práce a koučinku. Jan má přes 20 let praxe ve finančním sektoru na vrcholových pozicích. Má manažerské zkušenosti z oblasti korporátního compliance, s řízením strategických projektů zaměřených na nastavování změna procesů v organizacích.
Od roku 2014 se věnuje koučinku, supervizipráce, individuální a párové psychoterapii. Magisterský titul získal v oboru sociální práce a aplikovaná psychoterapie. Má úplné psychoterapeutické vzdělání akreditované Českou psychoterapeutickou a psychiatrickou společností a Asociací klinických psychologů.
Komu je program určen
- Program pro manažery je určen všem, kdo chtějí rozvíjet svoje profesní a osobní schopnosti.
- Program pro Top manažery je určen zkušeným manažerům, kteří mohou předat své zkušenosti a chtějí dál podpořit svůj osobní růst.
Jak bude program probíhat
- Program se skládá z dvanácti 2,5hodinových setkání.
- Skupina se bude scházet na pravidelné bázi prezenční formou.
- Skupina bude složena z maximálně dvanácti účastníků, kteří programem projdou společně.
- Program bude obsahovat teoretickou část rámující vybraná témata a rozsáhlou praktickou část složenou z modelových situací a skupinových diskusí.
Who trains with us?
Kooperativa pojišťovna, a.s., Vienna Insurance Group, Michal Novotný
Be an Insurance Company CEO for a Day: The game impressed with its quick presentation of results and a very entertaining drawing of market scenarios and disasters. Although the extent to which each “setting” affected market shares and costs was not very clear, this added an exciting element of surprise. Subsequently, after several interactions, the impact could be estimated.
Advanced World Transport a.s., Tomáš Král
In brief: maximum satisfaction with both the scope and the presentation and all explanations.
BASALT CZ s.r.o., lng. Tomáš Petrů
Training sessions on the protection of competition, taking place regularly already since 2013 and led by KPMG lecturers, are tailored to the requirements and goals of our parent company based in Germany. The lecture always includes specific practical examples considerably enhancing the training. Overall, the training sessions proved to be very beneficial and useful for us.
CHRPA sociální firma Slezské diakonie o.p.s., Petr Světlík
Financial risk management for social enterprises: Since attending your training course, we have started reorganising the firm’s entire operation. We hired an accountant and started reviewing everything from the ground up and putting everything in order. Previously, we only used an external accountant. We now calculate expenses and revenues, and allocate costs to individual products. We monitor how long it takes to manufacture each product, etc. We are reorganising work procedures and so forth. I know, six years after the firm’s establishment, it may seem a bit late, but it was your course that finally opened my eyes. What’s more, we managed to obtain three new customers.
Hewlett Packard s.r.o., Martina Valentová, Customer Project Manager
Financial instruments: I would like to thank your colleagues for their excellent preparation and perfectly elaborated materials.